Elérhetőség

Elixir Fitness

Cím: 9730 Kőszeg,
Malomárok utca 2.
Telefon: +3694/394-546
E-mail: info@elixir-fitness.hu
További információk

Nyitvatartás

Nyitvatartás

  • Hétfőtől Péntek: 08:00 - 21:00
  • Szombat: 08:00 - 16:00
  • Vasárnap: ZÁRVA

 



Edzők

Horváth Hajnalka

Horváth Hajnalka

Sportedző (fitness-testépítés), nemzetközi TRX Trainer, ProCycling Master Trainer, spinracing,- és funkcionális tréning óraadó

Életmód és Táplálkozás, valamint Sporttáplálkozás,- és Táplálék kiegészítés tanácsadó

Pár szó rólam:

Horváth Hajni vagyok diplomás közgazdász.  Közel 3 éve egy Kft-nél dolgozom (7 kemény bankban eltöltött év után) ügyvezető asszisztensként, ahol a megszerzett mérlegképes könyvelői,-  logisztikai-műszaki,- és külkereskedelmi ügyintézői végzettségem is kamatoztatni tudom.

A kedvenc időtöltésem a munka mellett a sport: spinracing,-  TRX-, és funkcionális tréning órákat adok.

Körmendről származom. Kislány koromban egy nem épp sovány alkatot örököltem szüleimtől.

Középiskolás koromban azonban rájöttem, hogy tudatosabban kell élni, kezdtem figyelni a testemre, az étkezésre, és a mozgásra. Ekkor kerültem kapcsolatba egy körmendi egyesület révén a kick-boksz-al. Nagyon tetszett, de mivél kissé „férfias” sport, ezért mással is megismerkedtem, ez pedig a hastánc volt.

Életem során sor szabadidős elfoglaltságot kipróbáltam: step, aerobic, röplabda, kézilabda, foci, kosárlabda … (munkahelyi csapatként még érmeket is szereztünk egy-egy labdajátékban).

A nagy kedvenc azonban a SPRINRACING lett,  Szupper Péter által vezetett klubból indulva Körmendről. 3 évig heti 3-4 alkalommal látogattam óráit, majd tudásom szélesítése miatt elvégeztem az OKTÁV szervezésében indított Sportedző (testépítés-fitness) tanfolyamot 2013/14-ben, és ettől a pillanattól kezdve nem volt megállás (és remélem nem is lesz) a „sportos tudás” érdekében.

 

Számos rendezvényen sikerült részt vennem: Procycling: Tekerj a Dunán és az A38 maratonok; SpinPa 10 órás teljesítmény maratonok Keszthelyen; a körmendi klub által szervezett 4-5-6 órás maratonok évente (már előadóként is); a minden év július első hétvégéjén megrendezésre kerülő Spirit of Balaton,-  a májusi Fertő-tekergő aktív részvevője; valamint a 2014.12.05.-07.-én megrendezett 50 órás Guinness Spinning rekorder (aktív óraadó-szereplő), és Spartan Race elit futam versenyző.

 

Sporttal kapcsolatos végzettségeim:

2013: OKTÁV Sportedző (testépítés-fitness): a tanfolyam 1 éve alatt betekintést kaptam a szervezetünk működésébe, anatómiai ismereteimet kibővítettem, megtanultuk a tanfolyamszervezés,- vezetés alapjait, egy-egy óra felépítésének menetét, és szakemberek által sajátíthattuk el az edzői feladatok széles körét.

2015:  Weider Professional Fitness Trainer tanfolyamain Életmód és Táplálkozás tanácsadó, valamint Sporttáplálkozás,- és Táplálék kiegészítés tanfolyamon is részt vettem, még inkább a test reakciót figyelemmel kísérve, hogy mi hasznos, illetve mi haszontalan a szervezetünknek.

2015: R-Med Akadémia: nemzetközi TRX Trainer (funkcionális felfüggesztéses tréning óraadó)

2016: Military Power Cross Trainer (a funkcionális tréning alap-, közép-, és emelt szint elvégzése)– Weider Professional Fitness Trainer

2016: VideoCycling óraadó – ProCycling Hungary

2017: ProCycling Instructor Trainer – indoor cycling óraadó – ProCycling Hungary

2017: ProCycling Elite,- és Master Trainer – ProCycling Hungary

 

Az Elixír Fitnes csapatával együttműködve bízom benne, hogy minden kedves mozogni vágyó, és tudatosan a testére figyelő kedves vendég megtalálja a hozzá közel álló szabadidős elfoglaltságot, és jó kedvvel, vidáman töltjük el együtt szabad óráinkat.

 

Keress bátran, hogy egy jót szeretnél tekerni, vagy akár erő,- állóképesség fejlesztése a célod, illetve ha csak figyelni szeretnél arra, hogy tudatosan, és minőséggel ÉLJ a sport szeretetével! Soha senki nem dönthet el semmit helyetted, NEKED, és csakis Neked kell akarnod a változást!

 

 

SpinRacing órákról

A spinning a világ legnépszerűbb teremkerékpáros edzésmódszere. Edző segítségével speciálisan erre a célra kifejlesztett ún. spinneren végzett csoportos óra. A spinning az egyik legkiválóbb cardio edzés, amely fejleszti a koordinációt és az állóképességet. Kerékpározás közben pörgős zene szól és számtalan gyakorlat színesíti az edzést (hegymenet, lejtő, futások, sprintek, karhajlítások, sőt még hasizom gyakorlatok is).

A spinning előnye:

  •  fokozza a vérkeringést,
  • fizikai,- és mentálisan jó közérzetet biztosít,
  • kíméli az ízületeket: kortól, testsúlytól függetlenül bárki számára elérhető,
  • javítja az általános kondíciót és
  • nem utolsó sorban könnyen megszabadulhatunk felesleges kilóinktól: 1 óra alatt 800-900 kalóriát is felhasználhat szervezeted.

Bárki számára élvezhető tréning, ami a különböző izom- és idegsérülések regenerációs szakaszában is fontos szerepet tölt be.

A SpinRacing a test alsó szakaszának karbantartása mellett kiválóan alkalmas a felsőtest edzésére. A különböző edzésszakaszokat és gyakorlatokat a résztvevők zenére végzik az edzői utasításokat követve - akárcsak egy aerobic órán. Az ülve, illetve állva pedálozás karhajlítás variációkkal és karkombinációkkal egészül ki.

A spinracing motiváló, izgalmas óratípus, amely egyesíti az aerobic és a teremkerékpár előnyeit és segít levezetni a mindennapi stresszt.

Ami fontos, hogy legyen nálad: kemény talpú váltó cipő (hisz a test egész súlya a talpunkra nehezedik, és persze a cipőfűző se lógjon), kis törölköző,  víz, kényelmes sportos ruházat.

 

Gyere velem, tekerjünk egy jót! Nézd meg, hogy mit lehet egy „szobabiciklivel” kezdeni a teremben! A jó hangulat mindig garantált! J Ez egy érzés, melyet nehezen lehet szavakba önteni, ezt ki kell próbálnod, hogy megérezd!

 

TRX-ről (Totalbody Resistance Exercise – teljes testtel végzett ellenállásos edzés)
 

A TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Az eszközt Randy Hetrick fejlesztette ki az amerikai haditengerészet elit alakulatánál, az ezredforduló körüli években.

Mivel nem izolált tréningről van szó, ezért az egyes gyakorlatoknál végig kell a törzsizmainkat dolgoztatni. Itt mindig a hétköznapi élethez hasonló feladatot kapnak az izom. Mivel a TRX-szel funkcionális mozgást végzünk, ezért összehangolt láncot alkotnak az egyes elemek. Ezzel az eszközzel sok csavaró mozgást is végre tudunk hajtani. A fitness termek vendégei mindig kockás hasat, és feleslegtől mentes alakot szeretnének. Akkor ez a legjobb hely, hogy pörgős erő,- álóképességi edzésekkel érd el céljaid, ahol egyszerre dolgozik az izomzat és a keringési rendszer.

 

TRX előnyei:

  • fejlődnek az izmok,
  • fejleszti az erő,- állóképességet, hajlékonyságot,
  • javul a koncentráció, és a stabilitás,
  • felgyorsul az anyagcsere, felesleges kalóriák égnek el,
  • csökken a szervezet testzsír-százaléka

 

Az edzés három szakaszra bontható:  bemelegítés (szerrel, vagy szer nélkül történhet) a konkrét gyakorlatok és a nyújtás. Jóval intenzívebb, mint egy kardióedzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt és az anyagcserét is annyira felpörgeti, hogy az edzés utáni regenerációra legalább annyi kalóriát égetünk el, mint edzés közben.  

 

Az edzésre hozz magaddal: kényelmes sportos ruhát (váltócipőt), törölközőt, folyadékot

 

Gépek helyett használd a tested – TRX edzéssel a kilók ellen. Ha nem csak a fogyás a célod, hanem izmaid tónusosabb, feszesebb létét szeretnéd, és növelni szeretnéd állóképességed, stabilitásod, akkor itt a helyed a csapatban!

 

 Military Power Cross Training®                           

                                  

A  Power Cross Training (funkcionális trénint) edzés keretében elsajátíthatod az egyedülálló edzésmódszert, mellyel kiváló hatékonysággal készülhetsz fel a legnehezebb feladatokra, kihívásokra a legkülönbözőbb sportágak képviselőivel.

A Military Power Cross Training eddigi alkalmazási területei: csoportos edzőtermi órák, továbbá, - fegyveres testületek, küzdősportok, atlétika, labdajátékok sportolóinak magas szintű felkészítése.

 

Military Power Cross Training:

A Military Power Cross Trainer egy valóban különleges módszertan. A hagyományosan ismert hasonló tréning típusoktól eltérően jóval többféle edzéseszközzel, módszertannal ismerteti meg a résztvevőket. A Military Power Cross Training keretében a legkülönbözőbb funkcionális eszközzel, szabad testsúlyos gyakorlattal és súlyzókkal érhető el a relatív erő, a robbanékonyság, az állóképesség javítása, - mindezek mellett a koordináció fejlesztése.

 

A Military Power Cross Training élettanilag különböző tesztekkel alátámasztott módszertan, mely tökéletes lehetőség:

  • az állóképesség javítására, az izmok savasodási értékének kitolására.
  • a zsírégetésre, mely még az edzést követően akár 3-4 órán keresztül is mérhető.
  • a kardióvaszkuláris rendszer (a szív és teljes érrendszer) egészségének javítására.
  • a koordináció javítására.
  • az ügyesség, erő és robbanékonyság fejlesztésére.
  • A szerotonin és norepinephin hormonok természetes szintjének fokozott emelésére, mellyel javítható a közérzet, -fokozza a kedélyt, csökkenti a depressziót.

 

Az edzésre hozz magaddal: kényelmes sportos ruhát (váltócipőt), törölközőt, folyadékot (akár kesztyű is jöhet a súlyzók miatt).




Kapcsolódó galéria






Vissza az előző oldalra!
Elixir Fitness - Magyar